Boya BY-WM4 Pro-K1 Duo Lavalier draadloze microfoonset - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Boya BY-WM4 Pro-K1 Duo Lavalier draadloze microfoonset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Nathalie 24-01-2021

Gemakkelijk in gebruik en goede kwaliteit geluid

Op advies van de videovakvrouw (en haar video op youtube waarbij ze een demonstratie gaf) heb ik de Boya gekocht. Ik was al langere tijd aan het oriënteren op een goede microfoon voor op mijn iphone 11 om video's te gaan maken.
Ik ben zeer tevreden over het gebruikersgemak (even goed kijken naar de stekkertjes, maar de videovakvrouw legde dat goed uit in het filmpje) en de kwaliteit van het geluid. Het zit ook nog in een mooie etui en is daardoor gemakkelijk mee te nemen op locatie.
Mooie prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• mooie verpakking: degelijke etui
  • goede prijs-kwaliteitverhouding
  • extra stekkertje voor gebruik met normale camera
  • te gebruiken op alle smartphones

Minpunten

• verloopstekkertje en 4 batterijen niet meegeleverd

Leo van Gerven 04-01-2021

Goede ontvangst

Als amateurfilmer dit aangeschaft voor dubbel interviews met beweging van de geïnterviewde. Tijdens grote afstand, 20meter, zijn beide microfoons nog steeds duidelijk en zonder ruis geregistreerd.

Pluspunten

• Handige clips op de ontvangers
  • Makkelijke bediening
  • Volumeregeling op reciever
  • goede bevestiging dasspeldmicrofoons

Minpunten

• windkapje niet los leverbaar